forkredit.com | | vivaspb.com | finntalk.com
Ülke Tv
... Haber, Bugün TV, Kanal 5, Cem TV, Ülke TV, TGRT Haber, Koza, 24, Sokak, Kanal D, Meltem TV, Bengü Türk, Flash TV, Haber Türk, NTV, NTV Avrupa, Haber Türk, Mehtap TV, TV net, +1 TV, 360 TV, Fox TV, Halk ...
Çarşamba, 16 Nisan 2014
... Takvim, Akşam, Güneş, Türkiye, Milat, Yeni Asır, Atv, A Haber, TGRT Haber, Kanal 24, TV Net, TV 360, Kanal 7, Ülke TV, Hür Haber, Time Türk, Son.TV, Aktüel, Daily Sabah, ON5YİRMİ5, Medya Gündem, İletişim ...
Cuma, 28 Mart 2014
... ÜLKE TV'de Yerel Gündem isimli  programı hazırladı ve sundu. Bu programda  2 Bin'in üzerinde Belediye Başkanını konuk etti. Türkiye'nin her yöresinde ki belediyelerin çalışmalarını  ve ...
Cumartesi, 02 Kasım 2013
TMSF'nin el koymasından sonra çok sayıda yazarla yollarını ayıran Akşam Gazetesi yeni bir yazarla anlaştı.  Ülke TV’de Sıradışı programını yapan Güler ilk yazısıyla Akşam’da köşe yazarlığına ...
Pazartesi, 19 Ağustos 2013
... Halk TV yayınladı. Protestolar ile ilgili toplamda 35 bin 639 saniye yayın yapan Halk TV’yi aynı gün Ülke TV(15 bin 799), STV Haber( 14 bin 128 saniye), Beyaz TV(13 bin 640 saniye) Ulusal Kanal (12 ...
Perşembe, 06 Haziran 2013
... OLUŞMADI İptal talebinin en önemli gerekçesi ihaleye katılan televizyon kuruluşlarına başvuru sürecinde rekabet koşullarını bozacak şekilde farklı muamele yapıldığının ortaya çıkması oldu. Ülke TV'nin ...
Çarşamba, 22 Mayıs 2013
Nevzat Tarhan, Mehmet Ali Bulut ve Turgay Güler Ülke TV ekranlarında ‘Sıradışı Akıl Oyunları’nda buluşuyor. Kainatın ve maddenin varlığı üzerine akıllara takılan soruların tartışılacağı ‘Sıradışı ...
Cuma, 15 Şubat 2013
... verdiği röportajda AB'nin ve bazı Türk aydınlarının PKK'nın silah bırakmasını istemediğini söylemiş ve bu aydınlardan birinin de Cengiz Çandar olduğunu iddia etmişti. Miroğlu'nun bu sözleri Ülke TV'de ...
Perşembe, 31 Ocak 2013
... TV, atv, Star TV, Ülke TV, Kanal D, Kanal 24 ve NTV yayınlarını izleyebilecek.   ...
Pazartesi, 14 Ocak 2013
Ülke TV'de Ersoy Dede’nin sunduğu Ülkede Bugün programın katılan Stratejist Mustafa Bal, 28 Şubat operasyonunu değerlendirdiği yayında fenalaştı.   Görüşlerini açıkladığı sırada kendini ...
Cuma, 04 Mayıs 2012
... dedi...  Metiner Ülke TV'de katıldığı programda şunları söyledi...  "Başbakan'ı çok sevdiğimi başbakan'ın kendisi çok iyi bilir. Sevginin ötesinde kendisine nasıl sadakatle bağlı olduğumu ...
Çarşamba, 07 Eylül 2011
Merkez üssü Simav olan 5,9'luk depremi canlı yayında olan televizyoncular ekran başındakilerle aynı anda yaşadı. ÜLKE TV'de Turgay Güler Sıra Dışı programında, CNNTürk'te Şirin Payzın, NTV'de ...
Cuma, 20 Mayıs 2011
YSK’nın belirlediği yayın ilkelerine ihlal ettiği saptanan Ulusal 1, Halk TV, Ülke TV, TV 5, TGRT Haber, 24, Meltem TV, Mesaj TV, Bengü Türk TV, Kadırga TV ve Köy TV Yüksek Seçim Kurulu tarafından uyarıldı. ...
Çarşamba, 18 Mayıs 2011
... olay, Mehmet Ali Ağca tarafından Ülke TV'de gazeteci Ersoy Dede'ye anlatılmıştı. İşte Ağca'nın Ersoy Dede'ye verdiği mülakatın o bölümüyle ilgili olarak Medyasavar sitesinde çıkan haber: BİRAND, ...
Çarşamba, 27 Nisan 2011
Milletvekili olmak için Star Gazetesi'nden ayrılan gazeteci Şamil Tayyar, Ülke TV'de katıldığı 'Gazeteci Milleti' programında, Şener Eruygur ve Hurşit Tolon’un Ergenekon'un bir ve iki numaralı isimleri ...
Salı, 05 Nisan 2011
... Etik ödülü kazananlar; A- TV PROGRAM ETİK ÖDÜLÜ: Senai Demirci (Hilal TV, Kahve Bahane' programı ile) Balçicek Pamir (Haber Türk - 'Söz Sende' programı ile ) Sadık Yalsızuçanlar (ÜLKE TV - 'Açık Deniz ...
Pazartesi, 21 Mart 2011
...  ÜLKE TV'de yayınlanan "En Sıradışı" programında Turgay Güler, ve Ahmet Kekeç'le birlikte gündemi değerlendiren Şamil Tayyar gazeteciliği ve yaptığı televizyon programlarını bıraktı. "En Sıradışı" ...
Cumartesi, 05 Mart 2011
Ergenekon ve Balyoz davalarında adından en çok söz edilen Taraf Gazetesi Yazarı Mehmet Baransu, Ülke TV'de 28 Şubat sürecinde neler yapıldığını çok iyi bildiğini,  bazı gazetecilerin yazdıklarından ...
Cuma, 04 Mart 2011
... yanı sıra, TRT Haber de “Erbakan Anısına” özel program hazırladı. MTM’ nin raporuna göre, Erbakan’ın vefat haberine en çok yer veren ilk 10 kanal ise sırasıyla şunlar oldu: Ülke TV, TRT Haber, STV Haber, ...
Çarşamba, 02 Mart 2011
Şamil Tayyar Ülke TV'de açıkladığı Soner Yalçın'ın CHP'ye gönderdiği mektubu kimden aldığını yazmış... Mektubun kendisine bir zarf içinde geldiğini belirten Tayyar, zarfın üzerinde 'Yurtsever bir CHP'li" ...
Salı, 22 Şubat 2011
Yeni Şafak'tan ayrılan ve yaklaşık 1.5 aydır yazmayan Fehmi Koru'nun hangi gazetede yazacağı en geç bir hafta içinde kesin olarak belli olacak. Ülke TV'de 'En Sıradışı' programına katılan Koru, görüşmelerde ...
Cumartesi, 29 Ocak 2011
Ülke TV'de “En Sıradışı” programında Turgay Güler, Ahmet Kekeç ve Şamil Tayyar'ın sorularına cevaplayan Hürriyet Gazetesi Eski Genel Yayın Yönetmeni Ertuğrul Özkök, kendisine yönlendirilen şikâyetleri ...
Cumartesi, 15 Ocak 2011
... Ahmet Kekeç ve Şamil Tayyar'ın birlikte sunduğu Ülke TV'de En Sıradışı programında yazıları durdurulan ve gazetedeki ismi silinen Fehmi Koru olayı gündeme geldi. Yeni Şafak gazetesinin eski çalışanlarından ...
Cumartesi, 25 Aralık 2010
Star Gazetesi Ankara Temsilcisi ve yazarı Şamil Tayyar ve Star Gazetesi yazarı Ahmet Kekeç ile Ülke TV program yapımcısı Turgay Güler bu akşam yeni bir programla ekrana gelecek. “EN SIRADIŞI” PROGRAM ...
Cuma, 17 Aralık 2010
...  Tanık, Ülke TV’deki ‘Aslında Ne Oldu?’ programına devam edecek. Genel Yayın Yönetmenliğine atanan Yaşar İliksiz’den boşalan Yayın Koordinatörlüğü koltuğuna ise Haber7.com Editörlerinden Osman ...
Cuma, 10 Aralık 2010
Mehmet Ali Ağca TRT'den sonra ilk kez özel bir kanalda canlı yayına çıktı. Ülke TV'de Ersoy Dede'nin sorularını yanıtlayan Ağca yaklaşık iki saat canlı yayında kaldı. Ağca, Obama'yı öldürmek için Mossad'ın ...
Çarşamba, 01 Aralık 2010
TRT'nin canlı yayına çıkardığı Ağca'nın özel kanalları içindeki ilk tercihi Ülke TV oldu. Yarın akşam saat 19.00'da Ersoy Dede ile Ülkede Bugün programına çıkacak olan Ağca şu sorulara yanıt verecek.  ...
Pazartesi, 29 Kasım 2010
... 7 o günlerde son derece objektif bir yayın yaptı, Ünal Tanık Ülke TV’deki programında olaya farklı bir bakış açısını ortaya koydu, okur temsilciniz İhsan Aydın, tartışmayı etraflıca kaleme aldı, Fox ...
Cuma, 26 Kasım 2010
... ceza sayılarını söyle sıraladı: Halk TV 4, 6 News 3, Ulusal 1 2, Cine 5 TV 2, Meltem TV 2, Ülke TV 1, STV 1, Samanyolu Haber 1, Kanal çay 1, Mesaj TV 1, TV 58 1, Haber Türk 1, TRT DENETİM DIŞI Üst ...
Çarşamba, 24 Kasım 2010
... DA SERT OLACAK Önceki akşam ÜLKE TV'de yayınlanan "Aslında Ne Oldu?" programına telefonla bağlanan ve Doğan Grubu'nun kendilerine yaptığı haksız suçlamalara tepki gösteren TRT Genel Müdürü İbrahim Şahin,  ...
Perşembe, 28 Ekim 2010
... TV Program Müdürü Oğuz Sinan Dişli, Ulusal Kanal Genel Yayın Yönetmeni Turan Özlü, Ülke TV Genel Yayın Yönetmeni Hasan Öztürk, Akşam Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni İsmail Küçükkaya, Vakit Gazetesi Genel ...
Cumartesi, 25 Eylül 2010
... olmak üzere toplam 26 ceza kararı alındığını bildirdi. Bu kapsamda, YSK'nın, Ulusal 1, Halk TV, Cine 5, Ülke TV, STV, Samanyolu Haber, Kanal Çay, Meltem TV, 6 News, Mesaj TV, TV 58, Beyaz TV, Cem TV, ...
Çarşamba, 22 Eylül 2010
... Halk TV, Ülke TV, CİNE 5, STV, Samanyolu Haber, Kanal Çay, Meltem TV, 6 News, Mesaj TV ve TV 58'e, YSK tarafından uyarı cezası verildi. Yayınlarında YSK'nın belirlediği yayın esaslarını tekrar ihlal ...
Pazartesi, 06 Eylül 2010
... gördüğünü Ülke TV canlı yayınında anlattı...  ...
Pazartesi, 24 Mayıs 2010
... TV Radyo 7 Sabah Samanyolu Haber Samanyolu TV Star Takvim Today’s Zaman TRT Türkiye TvNet Ülke TV Yeni Şafak Yumurcak TV Zaman MEDYA DERNEĞİ YÖNETİM KURULU Salih Memecan ...
Salı, 23 Mart 2010
Ülke TV'de  Mustafa Alcan’ın hazırlayıp sunduğu 'Korsan Gündem'in konuğu olan  Ahmet Tezcan, Başbakan Erdoğan'ın sözlerine karşı imza kampanyası başlatan yazarlarla ilgiliç değerlendirmelerde ...
Cumartesi, 06 Mart 2010
Ülke TV’de gazetelerin okunduğu Ülke’de Bu Sabah programında, Hürriyet Gazetesi’nin  ilk sayfasının 3 kenarını kapsayacak şekilde yayınladığı reklam, programın sunucusu Mustafa Alcan’a zor anlar yaşattı. ...
Perşembe, 02 Temmuz 2009
...  RTÜK, "Devrimci Karargah" operasyonla ilgili "hükümetin yayın yasağını ihlal" ettikleri iddiasıyla, TGRT Haber, STV, TV5, Kanal A, Asu TV, Ses TV, Ülke TV, NTV, Kanal B, Olay TV, CNN Türk, 67 TV, Bengü ...
Cuma, 14 Ağustos 2009

DKM ARŞİVİ